Sabah Ritüelleri: Darphin Melaperfect Skin Tone Brightening Moisturizer


Geldik "sabahları cilt bakımı" dizimizin son ayağı olan nemlendirici konusuna! (Temizlik ve Maske için tık tık)  Ben değişikliği severim, bu yüzden çok memnun olduğum ürünler olsa da zaman zaman merak ettiğim başka ürünleri de kullanırım. Şu an (yaklaşık 1 aydır) Darphin Melaperfect Skin Tone Brightening Moisturizer kullanıyorum. Ürün cilt tonundaki dengesizlikleri düzenlemeyi ve cilde aydınlık katmayı vaadediyor. Kullandığım maske de belirttiğim gibi aydınlatıcı özellikte olduğu için, birbirlerini iyi destekliyorlar diye düşünüyorum. Özellikle gözlerin altındaki gölgeler üzerinde olumlu etkisini hafif hafif de olsa görmeye başladım.
Benim açımdan ürünün en kıymetli özelliklerinden biri 20 SPF olması. Bu yaz mevsimi için çok yüksek bir koruma değeri değil, ancak bu güzel kış günlerinde son derece kullanışlı.

İşte benim cilt bakımı konusunda sabah alışkanlıklarım bu şekilde. Bu ürünler bittikten sonra muhtemelen yine farklı ürünler deneyeceğimden, onları da blog'da paylaşacağım. Çoğunlukla bir ürünü satın almadan önce interneti açar, hakkında yazılanları okurum. Ancak reklam olmayan ürün yorumu okumak çoğu zaman mümkün olamıyor. O yüzden kullanıp da memnun olduğum ürünleri zaman zaman blog'a taşımayı düşünüyorum, umarım faydalı olabilirim :)

Sevgiler,

Meriç

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos