Sabah Ritüelleri: Clarisonic Mia 2


Cilt temizliği deyince akla ilk gelen ürünlerden biri Clarisonic Mia 2. Bir çok kişinin yurt dışına giden arkadaşlara sipariş edilen ürünler listesinde başlardaydı, taa ki Sephora Türkiye, markayı bünyesine katıp bizimle buluşturana kadar. Şimdi rahatlıkla bulabildiğimiz bu minik mucize, deneyimlediğim kadarıyla hakkında konuşturmakta haklı. Benim de sabah rutinimin ilk adımını oluşturuyor. Ardından maske ve nemlendirme geliyor.
Cihazın başındaki kısım ilk bakışta zannedildiği gibi dönmüyor, titreşiyor. Bu hareket ile de iddia edilene göre cildi 6 kat daha iyi temizliyor. Ürünün beni en çok çeken özellikleri ise: Pratiklik ve fonksiyonellik.
Mia 2 size yüzünüzün hangi bölgesini ne kadar temizlemeniz gerektiğini zamanlayıcısı sayesinde söylüyor. Yüz temizleme işiniz tam olarak 1 dakika içinde bitmiş oluyor. Cilt üzerindeki ölü deriyi de attığından, ilk uygulamadan itibaren cildinizin temizlendiğini hissediyorsunuz. Ayrıca seyahat kabı epey işlevsel. Zaten normalde de plastik kabı içinde muhafaza ettiğim Mia 2'yi yine aynı şekilde her bavula/çantaya korkmadan atabiliyorum. Temizleyici olarak da kendi jel temizleyicisini kullanıyorum ama bitince daha farklı bir ürüne geçerim diye tahmin ediyorum. Değişiklik iyidir :)
Cihazın kendisinden genel olarak memnun olsam da, fırça değiştirme vakti geldiğinde muhtemelen daha sert bir fırçaya geçeceğim. Bu daha çok sizin yüz temizleme alışkanlığınız ve cildinizin hassaslık seviyesi ile ilgili bir karar.
Şu sıralar diğer markaların da piyasaya benzer ürünler sürdüğünü görüyorum. Aralarında denedikleriniz var mı?
Yüz temizliği için bir ürün arayışında olanlara rahatça tavsiye edebileceğim bir ürün Clarisonic Mia 2, üçüncü ve serinin sonu olacak nemlendirici yazısı için "tık tık" :)

Sevgiler,

Meriç



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos