Kahve Sarkıları


Müziksiz çalışamayanlardan mısınız? Yoksa kahvesiz uyanamayanlardan mı?
"Eveet!" dediğinizi duyar gibiyim, o halde size güzel bir playlist hediye edeyim. 
Sabahları, benim için günün en verimli saatleridir. Tabii ki bir şey için saat kurup zorla uyanmak arzu edilen bir durum değil, ama erken yatıp erken kalkılan bir sabahta, herkes uyuyorken bilgisayarın başına geçip çalışmaya başlamanın tadı da bambaşka.
Tabii bu güzel şarkıların tadını çıkarmak için ille de çalışmanız gerekmiyor. Kahve keyfinize yumuşak melodiler eklemek için yukarıdaki fotoğrafa tıklamanız yeterli.

Sevgiler,

Meriç

3 yorum:

  1. Harikasın! Çok iyi oldu bu, ben de kendi playlistimi paylaşabilir miyiim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki! Çok merak ettim hemen bekliyorum :)

      Sil
  2. Bu playlisti kaç kere dinledim acaba... Ders çalışırken süper gidiyor.

    YanıtlaSil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos