Stockholm Gezisi


Çok uzun süredir görmek istediğim Stockholm... Haziran ayında olmamıza rağmen son derece soğuk bir hava, rüzgar ve sağanak yağışla karşıladı bizi. Küçük, son derece pahalı ve aslında biraz da sıradan bir şehir Stockholm. Elbette bu yargıya varmamda gittiğim her yeri ister istemez Berlin'le karşılaştırma huyum da etkili olmuştur, ancak müze girişlerinden buzdolabı magnetlerine, yerel dergilerden metro biletine kadar her şey alışıldık fiyatların o kadar üzerindeydi ki...
Kuzey kültürünü, kuzeyli düşünce sistemini, kuzey sakinliğini ve tüm bunların mimariye yansımasını çok severim. Bu açılardan bakınca gayet doyurucu bir şehir Stockholm. Eğer gitmeyi düşünüyorsanız, mutlaka Gamla Stan'ın ara sokaklarındaki minik dükkanlar arasında dolaşın, bizim gezimizde en keyif aldığımız kısım bu oldu. Ayrıca sadece yayalar için ayrılmış olan Drottninggatan caddesi en başından sonuna kadar yürüyerek gezilebilen, keyifli bir cadde. Her köşe başında görmeye alıştığımız Starbucks'lar bu şehirde yerini Espresso House'lara bırakmış. Kahvesi de güzeldi ancak sıcak çikolatası bugüne kadar içtiğim en iyi ikinci (birinci Dublin'deki Butlers Chocolates) sıcak çikolata oldu. Eğer yolunuz düşerse mutlaka denemelisiniz.








Sevgiler,

Meriç

4 yorum:

  1. 1- cok guzelsin :)
    2- tshirt'une BAYILDIM! Nereden aldin acaba? Noooolur bulabilecegim bir sey olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hogwarts sweat'i etsy'den aldım. Bulabilirsin yani sen de kolayca :)

      Sil
  2. ben post unda blogunda her karesine bayıldım

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar yine şahane. Ama ben İsveç'ten daha çok foto görmek isterdim valla ne yalan söyleyeyim. Bundan sonra gezi yazılarına daha çok foto bekliyoorrree!
    We love you Mertör!
    <3

    -Dilara

    YanıtlaSil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos