Black is the New Black


Siyah açık ara en sevdiğim renk. Bazı şeyler siyah olmak için yaratılmış: Küçük elbise, çikolata, kahve... Şu ara elimin altında olan siyahları derledim:

1. Nike'ın gizli topuklu ayakkabıları hem çok rahat hem de çok şık. Her casual chic severin ayakkabı dolabına lazım.

2. Kokusuna bayıldığım ve adeta yeni takıntım haline gelen parfüm: Atelier Rebul - Black Orchid. Bu ara evde kitap okurken bile sıkıyorum kendisini.

3. Çikolata gibi çikolata: Lindt %70! Aslında büyük bir bitter çikolata hayranı değilim ama bu incecik kareler hem sağlıklı beslenme günlerinin, hem de çikolata krizlerinin bir numaralı adresi.

4. Çocukluğumdan beri yaz benim için klasikleri okuma dönemidir. Tabii ki plajda ya da uçakta okumak için hafif kitaplar da girer bavula ama yazın klasik okumanın keyfi bambaşka... Eh, yaz geldi sayılır, bu yazın ilk klasiği: Muhteşem Gatsby!

5. Bu küçük siyah simli çantacığı Urban Outfitters'tan almıştım. Ufak görünse de içinde telefon, kredi kartı, kimlik ve para koymak için ayrı bölmeler var. Çanta taşımak istemediğim zamanlarda büyük kurtarıcı.

6. Büyük güneş gözlükleri: Güzel. Büyük siyah güneş gözlükleri: Daha güzel! Bu yaz Mango'nun güneş gözlüğü koleksiyonunu çok beğendim, ama en çok da bunu :)

Siz de siyahı sever misiniz? Peki en sevdiğiniz renk ne? 

Sevgiler,

Meriç

6 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzellll :) Eskiden siyahtan başka hiçbir renk yoktu dolabımda ama nedense bir kaç senedir cıvıl cıvıl giyinmeyi seviyorum Ve bu aralar giyimde olmasa da aksesuarlarda mor takıntım oluştu.En sevmediğim renk te pembe maalesef :) Yeni blog'unda çok güzell olmuşş canım bu arada *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Son yıllarda neonlar başta olmak üzere öyle güzel renkli koleksiyonlar yapıyorlar ki beğenmemek zor haklısın :)

      Sil
  2. Sevilmez mi! O, en depresif gunlerin de, en guzel gunlerin de en yakin dostudur, kurtaricidir! %70'lik Lindt'inden beni meraklara sokan kokuna kadar hepsini begendim siyahlarinin <3 Siyahlarimi bi araya toplayasim geldi.
    Bende bir de pembe fazlaca var sanirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembenin en çok yakıştığı insan olabilirsin :)

      Sil
  3. merhaba acaba ayakkabının tam adını öğrenebilir miyim*

    YanıtlaSil

 

Twitter Updates

Translate

Instagram Photos